2 de juny del 2008

SOBRE MI

Em dic Imma, sóc dissenyadora gràfica i he fet de la il·lustració i la fotografia el meu hobby i passió.

Em considero una persona indecisa, activa i inquieta, que no pot estar sense fer res, tot i que m'encanta badar. Addicta als cursos, al cinema i a la xocolata. M'agraden les estones tranquil·les a casa, les reunions de família i gaudeixo de les trobades amb els amics i de la vida en general.

Vaig estudiar disseny gràfic perquè sempre m'ha agradat i des de sempre he treballat en el sector, però sovint em trobaràs dibuixant o fent fotos.

No em costa gens riure i somriure perquè em sento feliç i al mateix temps afortunada per poder fer quan vull, allò que m'agrada.

Vaig començar el blog www.immamestrecunillera.blogspot.com perquè tenia ganes d'ensenyar els meus treballs i donar-me a conèixer i és aquí on actualitzo el meu dia a dia gràfic, il·lustratiu i fotogràfic.

Si vols contactar amb mi em trobaràs a:
immamestrec@gmail.com
639 57 25 56

I també a les diferents xarxes socials:
Siguenos en FacebookSíguenos en TwitterSiguenos en PinterestSiguenos en FlickrSiguenos en BloglovinSiguenos en Google+  

I si vols conèixer una altra versió de mi, pots visitar el meu webcòmic: www.delpaisdelscoixos.blogspot.com


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada