25 de maig del 2011

El meu primer "Craft Project"


Per ser el primer, no està gens malament! ;-) Espero que a la Martina li agradi!

Després d'unes quantes (moltes) horetes de diumenge mooolt entretinguda, estic orgullosa del resultat! i TOT fet a mà! Em sembla que estic començant a controlar la meva paciència!;-)

Aquest és el primer, però estic molt animada per fer que en segueixin més! Inclús he pensat de comprar-me una màquina de cosir (petitona i elèctrica) per agilitzar el procés i que surti més a compte!

Gràcies Anna que, amb el teu Petit Comité i sense saber-ho, m'has animat a obrir-me a un nou món!

També vull agraïr a l'Òscar aquestes fotos tant xules!

3 comentaris:

  1. Ja el pots comercialitzar!!! és xulíssim!!!

    ResponElimina
  2. Et va quedar molt xulo! Segur que a la Martina li encanta! El dia que m'ho digui, t'ho faig saber! ;)

    ResponElimina
  3. Imma no se't resisteix res! Quina sort té la Martina!!! marta c.

    ResponElimina