6 d’agost del 2012

Unes vacances d'estiu a la Costa Brava poden ser molt cansades (I)

Ara que tothom està de vacances i que jo ja he tornat fa dies...

...m'agradaria recordar, i compartir, les meves. Així que he decidit que, petits esboços que vaig fer de vacances, em serviran per no trobar-me tan sola un mes d'agost, a Barcelona.

Quan vaig començar les vacances pensava aprofitar els dies que teniem de descans a la platja per dibuixar, obrir nous projectes il·lustratius i adelantar aquelles petites coses pendents que mentre estem treballant la falta de temps no et deixa fer. Per exemple, acabar un quadre que tinc pendent, acabar un àlbum il·lustrat començat per poder presentar-me a algun concurs, acabar els deures d'anglès...

Voleu saber què vaig fer? En diferents posts aniré penjant un resum de tooota la feina que he estat fent durant els quinze primers dies de vacances a la Costa Brava. I és que unes vacances d'estiu a la costa Brava poden ser molt cansades!... ;-)

Primer, per no començar amb el "subidón" de temes pendents, vaig relaxar-me anant a patinar...

...a la primera baixada, el meu cul em va agrair que me n'anés cap a casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada