10 d’abril del 2013

un projecte amb il·lusió!


Aquest post és molt especial! M'en vaig corrents a obrir una ampolla de cava per celebrar-ho (recupero una foto que em vaig fer per Nadal)! estic molt contenta de poder marcar com a objectiu assolit un dels punts de la meva llista de propòsits d'any nou!! Si no sabeu quina és aquesta llista, aquí la podeu veure. 

Doncs sí, n'he assolit alguns, pocs ;P, però aquest que us comento per a mi és molt important perquè suposa un pas endavant dintre del què sóc jo com a il·lustradora. Si sou observadors i seguidors d'aquest blog, haureu notat que a la part lateral dreta hi ha una novetat. Un nou banner, un nou link, una nova icona. Fixeu-vos-hi! sabeu quina és?...

...Rrrrrrrepic doble de tambors i campanes!!...

...Doncs sí!!!!és el botó que us obre les portes a la meva tenda on-line de manualitats i dibuixos! Avui estic molt contentíssima i nerviosa d'anunciar-vos que ja la teniu oberta i amb ganes de rebre noves comandes!




 Ja us hi podeu posar, xafardejeu i compreu els productes que hi tinc. De moment n'hi ha poquets, però espero poder anar ampliant-la! Ara mateix podeu trobar:





1. el producte estrella, que és aquest estoig per llàpissos o eines de dibuix com retoladors, colors, gomes, pinzells...


  És enrollable i molt pràctic. Bé amb un pack fet per mi amb cartolina craft.





2. Làmines amb il·lustracions meves com aquesta, per exemple.





3. Retrats sobre diferents suports i tècniques.




4. coixins reciclats de camises que ja no fem servir.



 5. ...o estoigos que podeu fer servir com a cartera, per guardar les monedes o per guardar les claus i tenir-ho tot ben ordenadet dins la bossa de mà o la butxaca.


Què me'n dieu? us hi passareu a mirar el què hi ha? us hi espero i poso a punt les vostres comandes mentre preparo nous productes per ampliar la tenda!

4 comentaris:

  1. quina xulada!!!! molta sort, tot i que amb el talent que tens no et farà falta!!!
    pd. Hi ha algo que no sàpiguis fer?

    ResponElimina
    Respostes
    1. ei, Javi!hi ha moltes coses que no sé fer!l'únic que m'encanta el què faig i suposo que tinc moltes ganes d'aprendre. Sempre trobo coses per saber com es fan i practicar de fer-les!

      Merci pels teus comentaris,

      una abraçada.

      Elimina
  2. Fot-li canya Imma!Tot el que fas el preciós preciós!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Merci, Marta! carai quina il·Lusió! tot això és nou, per a mi!;-)

      una abraçada!

      Elimina