8 de gener del 2014

S'han acabat les festes...i arriba el calendari 2014!

Com han anat les festes nadalenques?Les meves molt bé! Tot i que no he tingut vacances i els dies festius no m'he mogut de la taula, no em puc queixar. I per sorpresa meva, encara que la sensació és d'haver-me inflat com un globus tots aquests dies, l'agulla de la balança no s'ha mogut ni un gram del lloc on estava abans de començar la segona quinzena de desembre. Deu estar  espatllada, perquè no m'ho crec!;D


A més a més, els Reis Mags s'han portat de maravella! (o potser he sigut jo, que he fet bondat durant tot l'any i m'ho he vist recompensat!;P)

Per acabar amb aquesta quinzena de bojos, un últim regal. Com cada any, ja porto penjant al blog un calendari de sobretaula per tothom que se'l vulgui descarregar. I aquest any no podia ser menys. 

Així doncs, només s'ha de clicar aquest enllaç per descarregar el calendari del 2014. (No sobre la imatge perquè us sortirà en baixa resolució, sinó en el link).

És ben fàcil de montar. Només l'heu d'imprimir, doblegar per les línies discontínues  i enganxar la pestanya per la línia contínua. És un calendari molt neutre i sense propaganda, perquè agradi a tothom. Jo ja el tinc a la feina i al despatx de casa! 

Així doncs, que comenci el nou any ple de projectes i esdeveniment per anar apuntant!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada