25 de març del 2014

Caos a l'estudi

Visc en un garbuig de papers i llàpissos de colors!

el meu despatx és un caos quan estic pintant. ©Imma Mestre Cunillera

Estic enmig del procés de creació dels quadres per l'exposició a Cal Sant i el meu raconet de feina sembla que hagi passat una guerra pictòrica!

Amb el què em costa tenir-ho tot ben posat i mira que ràpid es desendressa ;D

Aquests són els materials amb els que estic treballant per l'exposició. És la primera vegada que experimento amb la fusta, i m'està agradant! He decidit il·lustrar sobre fusta en referència a l'estètica de la vinacoteca on es farà l'exposició, on predomina la fusta. I he volgut provar amb les anílines, ja que m'acosten a la textura del vi. Pels acabats i detalls, prefereixo els acríl·lics, els llàpissos de colors i els pastels, que combinen molt bé i em permeten crear volums més fàcilment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada