27 de maig del 2014

Il·lustració de la muntanya de Montserrat

La muntanya de Montserrat vist per © Imma Mestre Cunillera
Arran de l'exposició d'il·lustracions que vaig fer a Cal Sant, la Tonyi em va dir que volia un quadre de Montserrat. Per ella, La Muntanya és molt important i em va demanar que la il·lustrés.

Ser que Montserrat té una simbologia important per ella i per escapar-me del convencionalisme de pintar la típica imatge que tots coneixem de la muntanya, vaig voler abstreure'n un detall afegint els trets principals.

Aquesta és la il·lustració que li vaig fer de la meva particular visió de la muntanya de Montserrat.

Format: A4 sobre paspartú de 5 cm blanc i emmarcat en marc de fusta color faig d'1cm de gruix.

Tècnica: mixta. Acrílic, tinta, llapis de colors aquarel·lables i retoladors sobre fusta.
I així és com ha quedat emmarcada abans d'entregar-li:
Quadre il·lustrat de Montserrat emmarcat amb <i>paspartú</i> i marc de fusta de faig. ©Imma Mestre Cunillera

Sé que et va agradar, per tant... A gaudir-lo, Tonyi!;P  i moltes gràcies per la teva confiança!;D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada