20 d’octubre del 2014

MIRANT ALTRES BLOGS

Arriba la tardor i mentre, descobreixo altres blogs ©Imma Mestre Cunillera

La tardor arriba tard, i junt amb ella, també algun post meu. Fa temps que no he penjat res. El motiu és que em falta temps per fer tot allò que vull. Aquest mes m'he apuntat a diferents cursos on-line i per la seva intensitat i tot allò interessant que expliquen, quedo enbobada llegint cada una de les classes i fent els exercicis que proposen.


En un dels cursos que faig, el Hello!Blogging Pro a @HCreatividad em servirà per donar-li una volta a aquest blog i un dels exercicis proposats era fer una ullada per cada un dels blogs dels altres companys i escollir-ne tres #HBloves. Feina difícil, tenint en compte que som uns 90, tots molt interessants i que jo sóc molt indecisa. Així que els que més m'han cridat l'atenció els podria llistar en els següents tres:

Arriba la tardor i mentre, descobreixo altres blogs ©Imma Mestre Cunillera










- Cada dia es domingo: El blog de l'Esther, una mare que ex
plica el seu dia a dia i el què li inspira amb un sutilesa i intimisme suggerents.

Arriba la tardor i mentre, descobreixo altres blogs ©Imma Mestre Cunillera



- Mr&Ms lemon: Un blog en el que es comparteixen aficions, projectes diaris i llocs preferits d'una parella molt diferent entre sí. També hi trobareu receptes interessant, totes aptes per a celíacs. 

Arriba la tardor i mentre, descobreixo altres blogs ©Imma Mestre Cunillera Antojada: Ja per defecte professional, em va cridar l'atenció aquest blog. El disseny està molt cuidat i és efectiu. M'agrada la tipografia que fa servir i  les il·lustracions que utilitza. És elegant, clar i alegre. Val la pena fer-hi una visita. Tot i que tan el disseny com la fotografia estan molt ben cuidats i tenen un paper importantíssim, qui escriu es declara amb dots sensiblement especials per la redacció i la comunicació, així que en el seu blog hi notareu aquesta gana de reviure, per escrit, els seus entulls diaris.
Arriba la tardor i mentre, descobreixo altres blogs ©Imma Mestre Cunillera

Per altra banda, al meu instagram trobareu els motrius dels 3 perfils que més m'han agradat d'aquesta xarxa social, que són els de la @marian_loves_shoes, @drimvic i les magnífiques imatges i ceràmiques de @lilu_and_me. Voleu donar-hi una ullada?

4 comentaris:

  1. Hola Imma! Quina il·lusió que t'hagi agradat el meu IG :) Moltes gràcies per anomenar-me per aquí!! (el blog de Mr & Mrs Lemon a mi també m'agrada molt!). 1petó!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, la veritat és que hi ha blogs molt interessants! 1 petó!

      Elimina
  2. La verdad es que está siendo bastante difícil elegir cuales son los que más me gustan....por suerte estoy teniendo algo más de tiempo que lo habitual y el curso me está permitiendo conocer a mucha gente interesante y con mucho talento.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tienes toda la razón, Ibabe! es una buena ocasión para conocer a otra gente y ver lo que hacen. Siempre es interesante!;P

      Elimina