10 de desembre del 2014

Com actualitzar-se i no morir en l'intent

Més ràpid que a poc a poc, l'any ha passat sense adonar-nos-en i, tot i que encara queda gairebé un mes per què s'acabi, jo ja començo a fer balanç.

En general ha sigut molt positiu! No he parat de fer feina i això, per a, mi, és molt bo! Senyal que no he estat fent malament del tot les coses, no?  Això m'ha encoratjat a seguir endavant sense abaixar el ritme i continuar tirant de la màquina. M'ha fet recapacitar i plantejar-me seriosament cap a on vull anar. Però per això, necessito parar, valorar, organitzar-me i tornar a començar amb les idees clares.

Dels objectius que em vaig marcar a principi d'any, alguns no els he assolit, d'altres sí. Però el millor, és que l'objectiu principal, el de fer-me d'una vegada, la meva propia web, està més que aconseguit! (Aplaudiments i conffettis i mostres de felicitat).
Renovar-se o morir. ©Imma Mestre Cunillera


Però ara vull actualitzar-la amb tots els projectes nous que he anat desenvolupant durant aquests últims mesos i ja posats a actualitzar, també m'agradaria modificar una mica el disseny de la pròpia web i afegir-hi nous camps.

És per això, que aquestes tres setmanetes que queden abans d'acabar l'any, el dedicaré a actualitzar la web i no estaré tan pel blog, que també m'agradaria rentar-li la cara i incorporar alguna coseta nova, que ja us aniré revelant en el seu moment.

D'aquesta manera, pretenc començar l'any amb nova imatge, amb noves idees i amb ganes!  I per això necessito organitzar-me.

Així que, més aviat que d'hora i amb l'esperit nadalenc instal·lat a casa, us desitjo Bones Festes i fins l'any que ve amb més i millor!;D

La web no estarà operativa i aquest blog i el dels coixos, hivernant, però els podreu seguir visitant i a mi em trobareu a les xarxes socials de facebook, instagram o twitter.

Calendaris Del Pais dels Coixos pel 2015. ©Imma Mestre Cunillera



I si voleu calendari dels coixos, encara sou a temps de comprar-ne!  
Per cert, sabeu que les unitats del calendari van minvant proporcionalment a la manera que creix la meva alegria en veure l'acceptació que està tenint?! Seriosament, moltíssimes gràcies per la gran rebuda que li esteu donant! 

Queden poquetes unitats, però els podeu seguir comprant enviant-me un e-mail a hola@immamestre.com (+info al banner del lateral) i parlem de com us va millor fer-ho. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada