18 de març del 2015

Avui em sento... FREDOLICA (i una mica mosca)

Avui em sento... MOSCA. ©Imma Mestre Cunillera

No per ser vironera (que segur que hi haurà qui això m'ho discuteixi... ;D), sinó perquè quan comença la caloreta, a la feina posen l'aire condicionat al màxim i em passo tot el dia fent la mosca, o el què seria el m ateix: fregant-me les mans pel fred.

--------------------------------
Hoy me siento... friolera (y un poco mosca).

No por ser cojonera (que seguro que habrá quien eso me lo discuta... ;D) sino porqué cuando empieza el calorcito, en el trabajo ponen el aire acondicionada al máximo y me paso todo el día haciendo la mosca, o lo que vendría a ser lo mismo: frotándome las manos de frío.
--------------------------------
Participa en el projecte suggerint-me les teves expressions o estats d'ànim per e-mail o deixant la teva proposta a l'apartat dels comentaris.

Participa en el proyecto sugiriéndome tus expresiones o estados de ánimo por e-mail o dejando tu propuesta en el apartado de comentarios.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada