1 de març del 2015

Avui em sento... SATISFETA

Primera il·lustració del projecte Avui em sento... ©Imma Mestre Cunillera

Si divendres em sentia nerviosa per començar aquest nou projecte, avui em sento satisfeta perquè ha estat un dia molt tranquil i he pogut aprofitar per fer tot allò que m'havia proposat per avui. Inclosa la il·lustració de l'Avui em sento... d'avui.
--------------------------------
Si el viernes me sentía nerviosa por empezar este nuevo proyecto, hoy me siento satisfecha porqué ha sido un día muy tranquilo y he aprovechado para hacer todo lo que me propuse para el día de hoy. Ilustración del Hoy me siento... de hoy, inclusive.
--------------------------------
T'agradaria participar en el projecte? Suggereix-me les teves expressions o estats d'ànim escrivint-me un e-mail o deixant la teva proposta a l'apartat dels comentaris. Segur que t'agradarà veure en imatges, allò que estàs sentint. Les aniré dibuixant de mica en mica.

¿Te gustaría participar en el proyecto? Sugiéreme tus expresiones o estados de ánimo mandándome un e-mail o deja tu propuesta en el apartado de los comentario. Seguro que te gustará ver en imágenes aquello que estás sintiendo. Las iré ilustrando poco a poco.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada