6 de març del 2015

Com fer Lemon Curd

Il·lustració sobre com fer lemon curd. ©Imma Mestre Cunillera
(Versión en castellano al final del post)*

A finals de gener, al blog de lilu and me, l'Anna ens donava la recepta de com fer lemon curd. Per qui no ho sàpiga, vindria a ser una espècie de crema de llimona. Em va semblar que era fàcil de fer i tenia una pinta boníssima. Així que vaig provar de fer-la.

El primer cop em va quedar tan espessa que semblava morter i vaig recordar que la meva cunyada també me n'havia donat la recepta, així que vaig unir-les. El resultat final va quedar espectacular de bo. Pots jutjar-ho si mires com va reaccionar la meva família en tastar el lemon curd.

--------------------------------
A finales de enero, en el blog de lilu and me, Anna nos daba la receta de cómo hacer lemon curd. Para quién no lo sepa, sería una especie de crema de limón. Me pareció fácil de hacer y tenía una pinta riquísima. Así que probé hacerla.

La primera vez me quedó tan espesa que parecía mortero y recordé que mi cuñada también me había dado la receta, así que junté las dos. El resultado final quedó espectacular de bueno. Puedes juzgarlo si ves cómo reaccionó mi familia en saborear el lemon curd.
--------------------------------

És fàcil, oi? Provaràs de fer-la? Explica'm què t'ha semblat a l'apartat de comentaris. 

¿Fácil, verdad? ¿Intentarás hacerla? Cuéntame qué te ha parecido en el apartado de comentarios.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada