7 d’abril del 2015

Avui em sento... QUE TORNO A COMENÇAR

Avui em sento... QUE TORNO A COMENÇAR. ©Imma Mestre Cunillera

No t'enganyaré. Aquests dies festius de Setmana Santa no volia fer vacances i finalment m'he agafat els dies per descansar i no fer res. I me n'he adonat que em feia falta. Fins i tot m'he plantejar deixar aquest projecte i prendre'm amb més calma els meus projectes i descansar una mica. Però aquí estic. Seguint dibuixant i tirant endavant, perquè al cap i a la fi, dibuixar ho faig cada dia, així que... perquè no seguir? És per aixó que avui, m'aixeco altre cop i és com si tornés a començar aquests projecte. Despres d'uns dies de vacances i descans, torno a començar amb ganes i sabent cap a on vull anar.
--------------------------------
Hoy me siento... que vuelvo a empezar.
No te engañaré. Estos días festivos de Semana Santa no quería hacer vacaciones y finalmente me cogí unos días para descansar y no hacer nada. Y me he dado cuenta que lo necesitaba. Hasta llegué a plantearme abandonar este proyecto y tomarme con más calma mis proyectos y descansar más. Pero aquí estoy. Siguiendo dibujando y tirando adelante, porqué al fin y al cabo, dibujar lo hago cada día, así que...porqué no seguir? Es por eso que hoy, me levanto otra vez y es como volver a empezar este proyecto. Después de unos días de vacaciones y descanso, vuelvo a empezar con ganas y sabiendo hacía dónde quiero ir.

--------------------------------
Participa en el projecte suggerint-me les teves expressions o estats d'ànim per e-mail o deixant la teva proposta a l'apartat dels comentaris.

Participa en el proyecto sugiriéndome tus expresiones o estados de ánimo por e-mail o dejando tu propuesta en el apartado de comentarios.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada