5 de juny del 2015

Recepta il·lustrada de pastís de formatge

(Versión en castellano si sigues leyendo)*
El cap de setmana passat, vaig fer pastís de formatge. La recepta la vaig treure del llibre: Las 1.069 recetas de Karlos Arguiñano, de l'editorial Bainet Media.

De 4 a 6 persones
Recepta il.lustrada de pastís de formatge. ©Imma Mestre Cunillera

Aquesta és la recepta del llibre, que està molt bona, però jo l'adapto encara més al meu gust. Vols saber com?

Personalment, no m'agrada que s'hi afegeixi melmelada al pastís de formatge, perquè penso que li treu molt el gust al pastís i no n'hi poso.

A més, aquesta vegada la vaig fer sense la base de galeta aixafada / massa brisa, perquè volia que quedés més lleugera. Va quedar com un pudding.

Originàriament, la recepta diu que s'útilitzen 300gr de formatge fresc tipus philadephia, però trobo que té molt poc gust de formatge i en doblo la quantitat. N'hi poso 600gr, tal com t'he posat a la il·lustració. Potser trobaràs que és una mica bèstia, però m'agrada el formatge i així té més gust.

Són tres variants que també funcionen molt bé i que poden ser opcions que pots provar i marcar diferència.

La fas així, tu també? Explica'm. 
Bon profit!

--------------------------------
* Título: Tarta de queso.
El pasado fin de semana hice Tarta de Queso. La receta la saqué del libro "1.069 recetas de Karlos Arguiñano", de l'editorial Bainet Media.

De 4 a 6 personas.

Ésta es la receta del libro, pero a continuación te detallo como la adapto a mis gustos:

Personalmente, no me gusta que se le añada encima la mermelada. Creo que le quita todo el sabor de queso a la tarta y no le pongo.

Además, esta vez la hice sin la base de galleta triturada / masa brisa porqué quería que quedara más ligera. Quedó como un pudding.

Originariamente, en la receta se utilizan 300 gr de queso fresco tipo Philadelphia, pero creo que así tiene poco sabor a queso y doblo la cantidad. Tal como indico en la ilustración, pongo 600 gr. Quizá dirás que es un poco bestia, pero me gusta el queso y así tiene más sabor.

Son tres variantes que también funcionan muy bien y que puedes probar para marcar la diferencia. 




¿Tú también la haces así? Explícamelo. 



¡Buen provecho!

--------------------------------

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada