4 de setembre del 2015

Il·lustracions a les parets de Bululú-Xupeta

(Versión en castellano al final del post, si sigues leyendo)*


Diumenge passat vaig passar un matí molt entretingut i divertit. Vaig estar treballant en un projecte que em feia una il·lusió especial degut a qui me'l va proposar. Vaig estar il·lustrant les parets de la botiga de xuxeries Bululú-Xupeta, al c/Gran d'Esparreguera (Barcelona).
Dels diferents esbossos, es va optar per pintar dues de les parets del local amb quatre il·lustracions vistoses i que donéssin aire i alegria a la botiga. Es buscava un dibuix de línia senzilla amb un toc de color que cridés l'atenció.

El projecte es centrava en dissenyar il·lustracions basades en tot allò que es pugui trobar en una casa, amb l'objetiu de fer la tenda acollidora i propera.

En aquest post t'ensenyo el making of del mural y a la meva pàgina web, pots trobar un resum de les millors imatges del projecte acabat.


--------------------------------
* Título: Ilustraciones en las paredes de Bululú-Xupeta.

El domingo pasado tuve una mañana de lo más entretenida y divertida. Estuve trabajando en un proyecto que me ilusionaba especialmente debido a quien me lo propuso. Estuve ilustrando las paredes de la tienda de chucherías Bululú-Xupeta que está en la calle Gran de Esparreguera (Barcelona).

De los distintos bocetos que se plantearon, se optó para pintar dos de las paredes del local con cuatro ilustraciones vistosas y que dieran aire y alegría a la tienda. Se buscaba un dibujo de línea sencilla con un toque de color que llamara la atención.

El proyecto se centraba en diseñar ilustraciones basadas en lo que se puede encontrar en una casa, con el objetivo de hacer de la tienda, un lugar acogedor y cercano.

En las fotos de este post puedes ver el "making of" del mural y en mi web, el resumen de las mejores imágenes del proyecto acabado. 
--------------------------------

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada