21 de març del 2015

Avui em sento... A GUST

Avui em sento... A GUST. ©Imma Mestre Cunillera

Perquè m'agrada quedar-me a casa els dies de pluja. Perquè m'agrada veure ploure des d'el llit. I cuidar les plantes. I posar-me a dibuixar. I veure una pel·lícula coberta d'una manta. I menjar xocolata desfeta. I perquè és dissabte i puc quedar-me a casa sense haver de fer feina.
--------------------------------
Hoy me siento... a gusto.

Porqué me gusta quedarme en casa los días que llueve. Porqué me gusta ver llover desde la cama. Y cuidar de las plantas. Y ponerme a dibujar. Y ver una película cubierta de una manta. Y comer chocolate a la taza. Y porqué es sábado y puedo quedarme en casa sin tener que trabajar. 
--------------------------------
Participa en el projecte suggerint-me les teves expressions o estats d'ànim per e-mail o deixant la teva proposta a l'apartat dels comentaris.

Participa en el proyecto sugiriéndome tus expresiones o estados de ánimo por e-mail o dejando tu propuesta en el apartado de comentarios.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada