23 d’octubre del 2015

Recepta il·lustrada: Xocolata desfeta.

(Versión en castellano al final del post, si Sigues leyendo)*
Definitivament, sembla que l'estiu ha marxat i, a mi, una bona tassa de xocolata calenta m'ajuda a superar aquesta pena i combatre el fred.

Si, a sobre, li afegim que és molt ràpida i fàcil de fer, ja no hi ha excusa. En 6 senzills passos tens una xocolata desfeta per llepar-te'n els dits.

Recepta il·lustrada de com fer xocolata desfeta ©Imma Mestre Cunillera.

A més, vols alguns consells per satisfer encara més aquesta deliciosa experiència?



Trucs i suggerències per gaudir encara més d'una bona xocolata desfeta
  • Si fas la barreja del cacao i la llet calenta a la tassa, i no al cassó, pots controlar millor el grau d'espessor de la xocolata i és més net perquè no costa tant de netejar. Si fas la barreja al cassó, va millor en els casos que sigueu molta gent, però hi ha perill que la xocolata s'enganxi o es cremi i costa més de rentar. En canvi, a la tassa, la poses al rentaplats i llestos. I si no tens rentaplats, la fregues al moment d'acabar o bé la deixes en remull i quan l'hagis de netejar, serà un moment.
  • Si ets dels que, com jo, prefereixes menjar la xocolata acompanyada de melindros en comptes de nata, xurros o qualsevol altre presentació, pots optar per fer-los a casa, seguint la recepta de com fer melindros. Saludables i econòmics.
Bon profit i bon cap de setmana.

--------------------------------
Receta ilustrada de chocolate caliente.

Definitivamente, parece que el verano se ha ido y, personalmente, una buena taza de chocolate caliente me ayuda a superar esta pena y combatir el frío.



Si, además, les añadimos que es muy rápida y fácil de hacer, ya no hay excusa. En 6 simples pasos tienes un chocolate caliente para chuparse los dedos.



Además, ¿quieres algunos consejos para satisfacer aún más esta deliciosa experiencia?



Trucos y sugerencias para disfrutar aún más de un buen chocolate caliente



  • Si haces la mezcla en la taza, y no en el cazo, controlarás mejor el grado de espesor que quieres conseguir en el chocolate y es más limpio porqué no cuesta tanto de limpiar. Si haces la mezcla en el cazo, es mejor para esos casos que seáis mucha gente, pero hay peligro que el chocolate se pegue o se queme y cueste más de limpiar. En una taza, en cambio, la pones en el lavavajillas y listos. Y si no tienes lavavajillas, la friegas en el momento de terminar o bien la dejas en remojo y cuando vayas a limpiarla, será un momento.
  • Si eres de los que, como yo, te gusta tomar el chocolate con soletillas, en vez de con nata, churros o cualquier otra presentación, puedes optar por hacerlas en casa, siguiendo la receta de cómo hacer soletillas. Saludable y económico.

Buen provecho y feliz fin de semana.
--------------------------------

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada